Medlemskab i Gentofte Tennisklub

Ønsker du at spille tennis, booke baner, gå til træning eller tilmelde dig andre af klubbens sociale aktiviteter, kræver dette medlemskab af Gentofte Tennisklub.

Med dit kontingent er du med til at betale for klubbens administration, vedligeholdelse og servicering af anlægget. Som medlem er det klubbens mål, at kunne tilbyde dig en kompetent og hurtig rådgivning, god service, og at du kan spille og træne på et af Danmarks flotteste tennisanlæg. Der findes et utal af forskellige medlemskabstyper, så der altid vil være et som passer til dig og/eller din familie.

Indmeldelsesgebyr (Engangsgebyr): kr. 750,-

Kunne du tænke dig at være medlem af GTK, så kan du komme på venteliste både som junior og senior. Kontakt kontoret på følgende mail: gtk@gtklub.dk.

GTK har venteliste for junior- og for seniormedlemskaber.

Ventelistegebyr (Engangsgebyr): kr. 250,-

For at komme på vores venteliste kan du følge dette link Nyt medlem eller klikke på “Halbooking” yderst til højre på menulinjen. Her er der under ”NYT MEDLEM” et skema, der bedes udfyldt men de nødvendige personlige oplysninger.

Ventelistegebyret på kr. 250, kan betales online ved tilmeldingen eller overføres til vor bankkonto i Danske Bank, Reg.nr. 4190 kontonr. 6003745 (Husk at påføre indbetalingen navn, adresse, fødselsdato, tlf.nr. og mailadresse).

Bemærk at man først er optaget på ventelisten den dato ventelistegebyret er indbetalt.

Vi vil kontakte dig – og sende en faktura på det ønskede medlemskab, når der opstår en ledig plads.

Reglerne for ventelisten er følgende:

• Optagelse i GTK skal ske kronologisk efter det tidspunkt, man har betalt gebyr for at stå på ventelisten.
  • Pladsen på ventelisten gælder kun for et medlemsskab i klubben, dette er gældende for både senior og junior.
  • Ønsker man træning som junior, skal man samtidig med tilmelding på ventelisten, sende en mail til gtk@gtklub.dk, herefter bliver man skrevet på venteliste til træning.
    Vi optager juniorer til træning efter aldersgruppe og niveau, så man kan ikke altid regne med rækkefølgen man er skrevet op i.
  • Har man, som junior, passeret 18 år inden man er blevet tilbudt plads, overføres man til seniorventelisten med anciennitet fra opskrivningstidspunkt.
  • Reagerer man ikke på henvendelsen om optagelse slettes man fra listen. Det er muligt at afvise et tilbud om optagelse een gang og fastholde sin anciennitet på listen – ved andet afslag fjernes man fra ventelisten.

Passivt medlemskab og generhvervelse af aktivt medlemskab

Ønsker et fuldtidsmedlem passivt medlemskab ved fx. udenlandsophold, sygdom eller andet, kan fuldtids- eller formiddags medlemskab efterfølgende opnås så snart der opstår en ledig plads.